Thursday, September 10, 2009

Gambar-Gambar Terakhir Arwah Ayahanda Kami

Koleksi Photo : Pada 15 Ogos 2009/25 Syaaban 2009. Semasa kenduri kesyukuran, sempena menyambut Ramadhan 1430H. Keceriaan begitu terbayang semasa melayan tetamu yang datang. Kenduri dengan menjemput jiran tetangga, sahabat handai dan murid-murid merupakan acara sering dilakukan oleh Arwah Ayah demi menjalinkan silaturahim.



Hari itulah merupakan acara kenduri yang terakhir yang Arwah Ayah bersama kita semua sebelum menyahut panggilan Allah swt.




Assalamualaikum semua,

Berjumpa lagi dilaman Blog ini. Kami ingin kongsikan bersama foto-foto terakhir yang sempat dirakam untuk tatapan semua, mungkin ada yang sudah melihat melalui blog-blog sahabat, murid arwah Pak Halim. Namun suka kami kumpulkan sekali lagi khusus untuk pengunjung laman Blog ini.

Blog ini yang memang diwujudkan khas untuk mengenang Arwah Pak Halimterutama kepada sesiapa sahaja yang menganggapnya sebagai Ayah,Bapa,Guru hingga Tok Ayah.

Kami juga mengalu-alukan semua yang mengenali allahyarham ayah dan mempunyai sebarang koleksi cerita, foto kenangan bersama Arwah Pak Halim yang boleh dikongsi bersama sangat kami hargai. Kiriman boleh lah dihantar melalui email: banihalim@gmail.com.

Sekian wassalam.

Selamat Berpuasa dan Kejarlah 10 Malam terakhir Ramadhan 1430H ini dan dipertemukan kita dengan Rahmat Allah pd Malam Lailatul Qadr.... amiin.
Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment